« 吐いたり戻したり | Main | 少し時間が経ちましたが »

12/18/2011

そ し て !

来年 平成24年 

2/18(土)@中野ムーンステップ

grind shaft企画

HMV 2nd album
HangoverManVomited 発売記念

●出演バンド

HOLLYWOOD MASSAGE VIBRATION(京都)
grind shaft
コード
WAG PLATY
BACK TO BASICS(京都/東京)
and believe
VESPERA

●チケット→前売り/1700円、当日/2000円

●open/17:30 start/18:00

詳しくはグラインドシャフト荒川まで 笑

来年一発目決まりました!

幸先がEですな

楽しみだ rk2


« 吐いたり戻したり | Main | 少し時間が経ちましたが »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/88003/53514392

Listed below are links to weblogs that reference そ し て !:

« 吐いたり戻したり | Main | 少し時間が経ちましたが »