« D.O.Mにて | Main | 昨日の事を »

05/13/2005

今日の俺

忌野 清志郎WORKSbest10

 1 自由                   
 2 いい事ばかりは ありゃしない       
 3 ピッカピカダイアモンド<w/山口富士夫> 
 4 ひとつだけ<矢野顕子カバー>             
 5 やさしさ
 6 わかってもらえるさ
 7 警察に行ったのに
 8 もっとなんとかならないの
 9 Sweet Lovin’
10 君が僕を知ってる  今日の俺、勿論 病んでます... rk2


« D.O.Mにて | Main | 昨日の事を »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/88003/4103022

Listed below are links to weblogs that reference 今日の俺:

« D.O.Mにて | Main | 昨日の事を »