« スタジオワ-ク | Main | 今日の俺 »

05/11/2005

D.O.Mにて

今日いまD.O.Mにliveを観に行って帰ってきた所だ
heck naked yeggs colored ricemen rocky&the sweden kgs
正直物凄い楽しい夜でした 等身大の剥き出しの音<人>が
密集した空間だった。
初めて東京に来て観に行ったHCのliveを思い出したくらい
<ちなみにACID>
E一日でした。改めて廻りにはEバンドが多いと考えさせられた。
<他のバンドと比べて>とかでは無いレベルで
負けられないと E刺激を受けて帰ってきた
果たして自分に何が出来ることやら... rk2


« スタジオワ-ク | Main | 今日の俺 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/88003/4087382

Listed below are links to weblogs that reference D.O.Mにて:

« スタジオワ-ク | Main | 今日の俺 »